Onderzoek

Een goede strategie en effectieve communicatie komt bijna nooit uit de lucht vallen. Daarom doen wij onderzoek dat soms van kwalitatieve en soms van kwantitatieve aard is. Op deze manier brengen we de behoeften en ervaringen van je gebruikers in kaart. Insights waarmee we het verschil maken!

Om meer interactie en meer omzet voor je bedrijf te generen maken we gebruik van de volgende onderzoeksmethoden:

Webstatistieken:
Vaak vertellen de cijfers al een hoop over je website. Daarom analyseren we het zoek- en klikgedrag van je bezoekers nauwkeurig. Met deze informatie kunnen we de conversie van je website vaak al flink verbeteren.
Usability-onderzoek:
Samen met representatieve proefpersonen brengen we de knelpunten van je website in kaart. Hiervoor nemen we interviews af of geven we gebruikers een opdracht. Op basis van de uitkomsten doen we concrete aanbevelingen om de gebruiksvriendelijkheid van je website te verbeteren.
Online Enquêtes:
Om een goed beeld te krijgen van de tevredenheid en beweegredenen van je publiek stellen we je klanten een aantal gerichte vragen. De uitkomsten gebruiken we voor verbeteringen.
A/B testen:
Sommige effecten laten zich nou eenmaal moeilijk voorspellen. Daarom testen we verschillende oplossingen.

Copyright © 2018 Brainsturm. All rights reserved | Disclaimer by Max