WaardePropositie Ontwerp

Bedenk, test en realiseer producten en diensten die je klanten écht willen.
De waardepropositie is onderdeel van het businessmodel. Een heel belangrijk onderdeel. Het is de fit tussen wat je klanten willen en wat je ze aan kunt en wilt bieden. Om een waardepropositie heen bouw je je businessmodel zodat je ook geld kunt verdienen aan je producten en diensten.

Je hele bedrijf en dus ook je marketing begint dus met een goede waardepropositie.

Waarde Propositie Canvas
Brainsturm werkt volgens de methode van het Waarde Propositie Canvas. Het Waarde Propositie Canvas heeft twee delen. Met het KLANTPROFIEL breng je de eisen en wensen van je klant in kaart. Met de VALUE MAP beschrijf je hoe je voor die klant waarde gaat creëren.

Brainsturm_Waardepropositie Ontwerp_A6

 

 

 

 

 

 

 

 

Om een goede waardepropositie te ontwikkelen moet je nauwgezet in kaart brengen wat je klanten (of prospects) willen (wat willen ze bereiken, wat willen ze beslist niet en wat zal ze verbazen) en vervolgens breng je in kaart hoe je daar op in kunt spelen (met welke producten en/of diensten, hoe omzeil je wat ze beslist niet willen en hoe kun je ze verbazen). De FIT tussen wat een klant wil en jij ze gaat bieden is je waardepropositie.

Businessmodel innovatie met behulp van ons online co-creatieplatform.
Met behulp van ons online co-creatie platform kunt u samen met collega’s,  zakelijke klanten en consumenten uw Businessmodel verder verfijnen en verschillende scenario’s toetsen.
Daarnaast kan Brainsturm putten uit een poule van meer dan 20 specialisten op het gebied van trendwatching, on- en offline marketing, automatisering, financiën, supply chain management, duurzaamheid, subsidies, HRM, veiligheid en internationalisering die graag meedenken over uw Businessmodel innovatie.

Copyright © 2018 Brainsturm. All rights reserved | Disclaimer by Max